توجه به فناورهای نوین و ارائه خدمات به ساده ترین روش ممکن در راس برنامه ها قرار دارد

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان در نشست هماهنگی کنترل پذیری مصرف و آمادگی جهت عبور موفق از بحران کمبود انرژی که با حضورمعاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ،مدیران شرکت برق استان و چهار محال و بختیاری در محل پارک فناوری هاز  شرکت توزیع برق اصفهان برگزار شد با اشاره به تلاش های صورت گرفته […]

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان در نشست هماهنگی کنترل پذیری مصرف و آمادگی جهت عبور موفق از بحران کمبود انرژی که با حضورمعاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ،مدیران شرکت برق استان و چهار محال و بختیاری در محل پارک فناوری هاز  شرکت توزیع برق اصفهان برگزار شد با اشاره به تلاش های صورت گرفته در ارایه خدمات غیر حضوری به مردم بخصوص از دو سال قبل که با شیوع بیماری کرونا در کشور ضرورت ارایه خدمات غیر حضوری به مشترکین بیشتر احساس شد افزود:خوشبختانه با اقدامات جهادی صورت گرفته ۹۸درصد خدمات در شرکت توزیع برق اصفهان به صورت غیر حضوری به مشترکین عرضه می شود و این شرکت توانست در سطح استان و شهرستان اصفهان رتبه های شاخص را در جشنواره های متعدد ملی و استانی به خود اختصاص دهد .

 

حمید رضا پیر پیران، افزود: شرکت های توزیع استان و شهرستان اصفهان به لحاظ اقدامتی که درراستای فعالیت های شاخصی که درراستای تکریم ارباب رجوع و کمک به مردم انجام داده اند ، رتبه نخست را در بین دستگاه های اجرایی استان به خود اختصاص داده اند.

 

عملکرد شرکت توزیع برق اصفهان مورد تحسین همگان است:

 

وی گفت: دوشرکت توزیع برق  دراصفهان در طول ۶سال گذشته رتبه های نخست جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داده اند.و در محافل و مجالس مختلف عملکرد این شرکت مورد تحسین بوده است .

 

وی ادامه داد:در شرکت های توزیع برق توجه به فناورهای نوین در صنعت برق بسیار مهم و با اهمیت است و تامین برق پایدار و ارایه خدمات به ساده ترین روش ممکن در راس برنامه ها قرار دارد.

 

وی با اشاره به ابلاغیه شرکت توانیر مبنی بر نصب  کنتورهای برق هوشمند برای مشترکین استان های چهارمحال بختیاری و اصفهان افزود:معتقدیم با تمام  توان باید به سمت هوشمند سازی کنتورهای مشترکین پیش برویم چرا که این امر در راستای مصرف بهینه انرژی بسیار بااهمیت است .

 

وی با اشاره اینکه در پارک فناوری های نوین اصفهان تلاش این است کلیه اقدامات  نوین در بخش صنعت برق در اصفهان انجام شود تا مشترکین بتوانند به خوبی از خدمات بهره مند شوند

 

وی ادا مه داد:برای پیشرفت طرح هوشمند سازی کنتورهای مشترکین ضرورت توجه به امنیت اطلاعات و دیتا سنترها بسیار با اهمیت است از این رو.بایستی در شرکت توانیر در این زمینه تادبیری صورت گیرد همچنین در بخش تلفات بار نوع عملکرد شرکت های توزیع برق باید به صورت متفاوت مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

پیرپیران ادامه داد:اگر زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری شرکت توزیع برق توسعه یابد می توانیم در بحث حملات سایبری امنیت بیشتری داشته باشیم.