آزمایشگاه های نجف آباد،گلپایگان، شهرضا و مبارکه

گواهینامه استاندارد ۱۷۰۲۵ مدیریت کیفیت تمدید شد

توسط گروه ارزیابی آزمایشگاه های شرکت مهندسی آبفای کشور، گواهی نامه استاندارد 17025 مدیریت کیفیت آزمایشگاه های میکروبیولوژی نجف آباد،گلپایگان، شهرضا و مبارکه تمدید شد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: گروه ارزیابی آزمایشگاه های شرکت مهندسی آبفای کشور به مدت ۳ روز روش های اجرایی گواهینامه استانداردهای ۱۷۰۲۵ را در این آزمایشگاه ها  مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند و در نهایت با توجه به برخورداری این آزمایشگاه ها از  تجهیزات نوین و نیروهای متخصص، گواهی نامه ممیزی مراقبتی این آزمایشگاه ها صادر شد  و گواهی نامه استاندارد ۱۷۰۲۵ آنها نیز تمدید گردید.

حسین اکبریان کیفیت آب شرب را یکی از رسالت های اصلی آبفای استان اصفهان برشمرد و اظهارداشت: آبفای استان اصفهان با تجهیز آزمایشگاه ها در سطح استان و با به کارگیری نیروهای متخصص و جوان، زمینه  های بررسی و پایش مستمر کیفیت آب شرب  را فراهم نموده است تا  جهاد خدمت رسانی به مردم در سطح استان همچنان بدون وقفه ادامه یابد.

وی بر آموزش و کسب دانش کارکنان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: نه تنها کارکنان به طور مداوم باید  تحت آموزش های تخصصی در راستای بهبود فرایند کار ها قرار گیرند بلکه باید  جوانان و افراد با تجربه  باهم اندیشی روزافزون، زمینه های انتقال تجربیات و دانش را  فراهم نمایند.

در ادامه گروه ممیزی آزمایشگاه های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تشکر از مدیرعامل، مدیران و کارشناسان این بخش،  فرایند بررسی و پایش آب در آزمایشگاه های میکروبیولوژوی آب نجف آباد،گلپایگان، شهرضا و مبارکه را بسیار مطلوب خواندند و گواهی نامه استاندارد ۱۷۰۲۵ مدیریت کیفیت این آزمایشگاه هارا تمدید کردند.