تقدیر وزارت نیرو از شرکت های آب و برق خراسان رضوی

وزارت نیرو از بخش های مدیریت تولید، توزیع برق، شرکت‌های آب و فاضلاب مشهد، استان و شرکت آب منطقه‌ای به عنوان شرکت‌هایی با تیم موفق تقدیر کرد. محمد علایی در مراسم تقدیر از اعضای ستاد مصرف آب و برق استان، اظهار کرد: تلاش دلسوزانه همکاران در شرکت های آب و برق استان سبب شد تا […]

وزارت نیرو از بخش های مدیریت تولید، توزیع برق، شرکت‌های آب و فاضلاب مشهد، استان و شرکت آب منطقه‌ای به عنوان شرکت‌هایی با تیم موفق تقدیر کرد.

محمد علایی در مراسم تقدیر از اعضای ستاد مصرف آب و برق استان، اظهار کرد: تلاش دلسوزانه همکاران در شرکت های آب و برق استان سبب شد تا در تابستان جاری مشکلی در زمان پیک مصرف آب و برق نداشتیم.

وی افزود: روزهای سختی در استان را سپری کردیم اما خوشبختانه تمام دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات تلاش کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه یک مدیر باید شهامت پذیرش واقعیت، جرات بیان نظرات، قدرت تصمیم گیری و توان اجرای مصوبات را داشته باشد، گفت: با دلسوزی همکارانمان که همواره دغدغه مردم را دارند خوشبختانه در تابستان جاری کمترین خاموشی‌ را داشتیم و کار بزرگی در استان انجام شد.

علایی با بیان اینکه روزهای سختی در استان پیش رو داریم، ادامه داد: همکاران خدوم ما همچون گذشته، با تمام تلاش شرایط پیک برق و آب را مدیریت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی افزود: اگر در  تابستان ۱۴۰۲ خشکسالی داشته باشیم، مشهد از شرایط بحرانی برخوردار خواهد بود که با همت مسئولان و مردم باید از این شرایط عبور کنیم.

علایی با اشاره به اینکه توجه ویژه به افکار عمومی در رسانه های ملی و شبکه های مجازی به درستی انجام شده است، گفت: در قدم اول توجیه بهینه مصرف کردن همکاران در شرکت های آب و برق و در بخش دوم مدیریت افکار عمومی به منظور اگاه کردن شرایط بحرانی به درستی انجام شده است.