تقدیر مدیرعامل توانیر از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در تقدیرنامه اهدایی از سوی آرش کردی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر به مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق جنوب استان چنین آمده است:

صنعت برق ایران در سایه تلاش خالصانه، پشتکار و همت کارکنان متعهد و دلسوز خود دستاوردهای ارزشمندی را داشته و هر برگ از صفحه پرافتخار آن تصویرگر تلاش‌های جهادگونه نیروهایی است که برای سربلندی ایران عزیز تلاش می‌کنند.

در این بین اطلاع‌رسانی مجموعه صنعت برق در گذر موفق از دوره اوج مصرف ۱۴۰۱ در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در بخش خانگی، نقشی تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت‌های صنعت برق در اولین سال دولت مردمی داشته است.

ضمن قدردانی از تلاش‌های شما و همکاران روابط عمومی، امید است که در پرتو عنایات حضرت باریتعالی همواره موفق و موید باشید.

 

لازم به ذکر است؛ این لوح‌تقدیر در همایش هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت برق کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است به مهرداد محسنی مدیر دفتر روابط عمومی اهدا شد.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با اطلاع‌رسانی دقیق و سریع از وضعیت شبکه برق و دعوت مردم به مدیریت مصرف، تعامل با رسانه‌ها، تهیه کلیپ و

موشن‌گرافی، و توزیع بروشور مدیریت مصرف برق در بخش خانگی و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی از طریق رسانه‌ها و بیلبوردهای سطح شهر نقش موثری در آگاهی بخشی و مدیریت مصرف انرژی در

حوزه عملیاتی شرکت و گذر موفق از پیک مصرف داشته است.