تقدیر از عوامل جهاد آبرسانی آبفا استان زنجان توسط معاون پارلمانی رئیس جمهور

در مراسم نشست دهیاران استان زنجان در هفته دولت که با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در روستای بناب از توابع شهرستان زنجان برگزار می شد، از عوامل شرکت آبفا استان زنجان به خاطر اجرای طرح های جهاد آبرسانی در مناطق روستایی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این لوح که به امضای دکتر افشارچی استاندار زنجان رسیده است، آمده:

پیشرفت و توسعه کشور مرهون از خودگذشتگی و تلاش صادقانه افراد لایقی است که بدون منّت و با اراده ای آمیخته با معنویت در جهت رفاه و آبادانی آن اهتمام می ورزند.

بدینوسیله در سال پر خیر و برکت تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، با تقدیم این لوح، از تلاش و ایثار جنابعالی که با اقدامات خالصانه در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف و ولایتمدار گام برداشته و موجبات رضایت اهالی محترم و پیشرفت و توسعه روستا را فراهم نموده اید، سپاسگزاری می نمایم.امید است همواره تحت عنایات حضرت حق تعالی و ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و زعامت مقام عظمای ولایت در اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

گفتنی است در این مراسم از علی محمد نادرخانی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان زنجان، رسول امامی مطلق زنجانی مدیر امور آب و فضلاب شهرستان زنجان، مسعود تقی پور، حامد حاجی، امیر کیانی و کمال حاج میری با اهدای لوحی تقدیر شد.