تغییرات در سطوح مدیریتی توزیع نیروی برق شیراز

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰، شاهد تغییراتی در سطوح مدیریتی امورهای مختلف این شرکت بودیم. سید باقر احمدی گفت: با توجه به اینکه آقای مهندس رضا دهنوی، قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز به افتخار بازنشستگی نائل شد، آقای مهندس علی مولودیان، که […]

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰، شاهد تغییراتی در سطوح مدیریتی امورهای مختلف این شرکت بودیم.
سید باقر احمدی گفت: با توجه به اینکه آقای مهندس رضا دهنوی، قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز به افتخار بازنشستگی نائل شد، آقای مهندس علی مولودیان، که سابقا مسئولیت مدیریت امور سه را عهده دار بود، به عنوان قائم مقام توزیع نیروی برق شیراز منصوب شد.
احمدی ادامه داد: در ادامه تغییرات، آقای مهندس تیمور عزیزی که مدیریت امور چهار توزیع برق شیراز را عهده دار بود، به عنوان مدیر امور سه منصوب و مهندس روح الله بازیار که تا پیش از این مسئولیت مدیریت امور یک را بر عهده داشت، مسئولیت مدیریت امور چهار را عهده دار شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: مهندس غلامرضا ذنوبی نیز که قبلا به عنوان رئیس دفتر نظارت بر مشترکین خدمت می کرد، به عنوان مدیر امور یک توزیع نیروی برق شیراز منصوب شده است.
احمدی گفت: براساس احکام جداگانه ای که به امضای مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز رسیده است، آقای مهندس هدایت الله شمشیری از این پس در سمت ریاست دفتر نظارت بر امور مشترکین به خدمت ادامه خواهد داد و مهندس امیرارسلان قهاری که قبلا مدیر برق پاسارگاد بود، به عنوان سرپرست گروه مهندسی و نظارت این شرکت ایفای نقش خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: در همین راستا، آقای مهندس سجاد پیوسته از ارژن به پاسارگاد منتقل و مدیریت برق این شهرستان را عهده دار شد و مهندس عظیم نوبخت نیز جایگزین وی در مدیریت برق ارژن شد.
احمدی اضافه کرد: در ادامه این تغییرات، مهندس یوسف ابوالوردی که بهره بردار امور هفت برق شیراز بود، به جای مهندس نوبخت، عهده دار مسئولیت مدیریت در برق بخش ارژن شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، ابراز امیدواری کرد که این تغییرات موجب تداوم فعالیت های توسعه ای و ارتقاء شاخص های این شرکت در سطوح مختلف شود.