تعویض بیش از هزار دستگاه کنتور معیوب در خوی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تعویض یک هزار و ۱۱۵ دستگاه کنتور خراب مشترکین آب این شهرستان در سال گذشته خبر داد. یداله سلطانی با بیان اینکه تعویض کنتورهای خراب و فرسوده مشترکین بصورت مستمر در سال گذشته انجام گرفته است، اظهار داشت: یکی از مهم ترین فعالیت های شرکت در راستای کاهش […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تعویض یک هزار و ۱۱۵ دستگاه کنتور خراب مشترکین آب این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

یداله سلطانی با بیان اینکه تعویض کنتورهای خراب و فرسوده مشترکین بصورت مستمر در سال گذشته انجام گرفته است، اظهار داشت: یکی از مهم ترین فعالیت های شرکت در راستای کاهش آب بدون درآمد و بویژه ظاهری آن، تعویض کنتور های خراب یا فرسوده و جایگزینی آن با کنتورهای نو و با قابلیت عملکرد مطلوب است که این موضوع کمک شایانی به شفاف سازی مقادیر مصارف آب می نماید.
وی افزود: با تعویض کنتورهای خراب از پرت بیش از حد آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری و شرایط لازم به منظور مدیریت مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان فراهم می‌ شود.
سلطانی با اشاره بر این که به صفر رساندن کنتور های خراب از اهداف اصلی شرکت آب و فاضلاب است، خاطر نشان کرد: بدلیل اینکه در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود بنابر این کار تعویض کنتورهای معیوب، کاری مستمر و دائمی است.