تعویض الکتروپمپ چاه و جلوگیری از بروز تنش آبی شهر دهلران

مدیر امور آبفای شهرستان دهلران گفت: با تعویض الکتروپمپ چاه شماره ۱ واقع در روستای "بره بیجه" این چاه دوباره در مدار بهره برداری قرار گرفت و باعث افزایش تامین آب شهر دهلران گردید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مدیر امور آبفای شهرستان دهلران گفت: با تعویض الکتروپمپ چاه شماره ۱ واقع در روستای “بره بیجه” این چاه دوباره در مدار بهره برداری قرار گرفت و باعث افزایش تامین آب شهر دهلران گردید.

سعید رنجبر با تاکید بر اینکه در قالب جهاد خدمت رسانی به مردم و در راستای ارتقای کمیت و کیفیت آب، با توجه به توقف کارکرد چاه اصلی دشت اکبر و بروز کم آبی در سطح شهر، با قید فوریت تعویض و نصب الکتروپمپ چاه شماره ۱ واقع در روستای” بره بیجه”در عمق ۱۰۰ متری، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش جهادی پرسنل آبفای شهرستان در حداقل زمان ممکن، نسبت به تعویض کامل الکتروپمپ شناور آب شرب چاه شماره یک، اقدام و این چاه دوباره در مدار بهره برداری قرار گرفت.

رنجبر با تقدیر از حمایت های مدیرعامل شرکت و همچنین حضور میدانی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت تاکید کرد: در این عملیات با خارج نمودن تجهیزات دارای نقص و نصب تجهیزات جدید، سریعا استارت کار انجام و پمپ جدید وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر امور آبفای شهرستان دهلران با اشاره به اینکه میزان آب تولیدی از این چاه حدود ۳۰ لیتر در ثانیه می باشد، تصریح کرد: با تعویض تجهیزات و وارد مدار شدن این چاه، فشار آب  در مناطق تحت پوشش، تنظیم و از بروز تنش آبی در شهر جلوگیری به عمل آمد‌.