با دستور استاندار گیلان انجام شد؛

تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب استان به دبیری شرکت آب منطقه ای گیلان

اولین جلسه هماهنگی و تبیین قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب استان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان و اعضاء هیئت مدیره ، معاونین و مدیران امورات آب شهرستانهای استان در محل ستاد این شرکت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ؛ وحید خرّمی در این نشست گفت :پیرو برگزاری جلسات شورای حفاظت از آب استان و با توجه به وضعیت ذخایر آبی قابل استفاده برای سال زراعی جاری و نگرانی های موجود در بخش آب و نظر به هم افزائی بیشتر کلیه دستگاه های اجرایی استان، با دستور استاندار گیلان در چهارمین جلسه شورای حفاظت آب استان که به ریاست وی و با حضور کلیه اعضاء در مورخه ۲۱ فروردین ماه سالجاری  در محل سد سفیدرود برگزار گردید ، قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب فصل کشاورزی  در سالجاری به دبیری شرکت آب منطقه ای گیلان تشکیل شد.

وی افزود: هدف اصلی از تشکیل این قرارگاه ، تسریع در برطرف نمودن مشکلات حوزه آب کشاورزی با استفاده از تمامی ظرفیت های استان اعم از دستگاههای اجرایی و بسیج است تا بتوانیم فصل زراعی جاری را نیز با موفقیت سپری نمائیم.

وی تصریح کرد : بر اساس دستور استاندار گیلان ، قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب  در شهرستانها نیز با محوریت فرمانداران باید تشکیل گردد و در اسرع وقت مشکلات آب کشاورزی بررسی و اقدام گردد .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان اعلام داشت : بخش اصلی لایروبی ها در استان انجام شده و تأکید نمود : مدیران امورات تابعه توجه داشته باشند که تا قبل آغاز نشاء برنج تمامی لایروبی ها انجام و همه ایستگاههای پمپاژ و چاههای عمیق و نیمه عمیق در اختیار این شرکت نیز تجهیز و راه اندازی شود .

 در این جلسه پس از بحث و گفتگو ، مقرر شد تا مدیران امورات تابعه ضمن بررسی مشکلات ، نیازهای آب کشاورزی هر شهرستان را به فرمانداران اعلام  تا نسبت به رفع موانع در اسرع وقت مساعدت گردد .