مدیر عامل آبفا فارس در دیدار با اعضای ستاد اقامه نماز جمعه شیراز:

تریبون نماز جماعت فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب است

مدیر عامل آبفا فارس در دیدار با اعضای ستاد اقامه نماز جمعه شیراز: تریبون نماز جماعت فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب است

به گزارش برقاب، مدیر عامل شرکت آبفا فارس در دیدار با رئیس و اعضای مجمع خیرین و ستاد نماز جمعه شهرستان شیراز گفت: تریبون نماز جمعه فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب است.
علی شبانی در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه ی رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان در سانحه ی سقوط بالگرد گفت: آیت الله رئیسی نماد عدالت مداری، فساد ستیزی و مردم داری بود و نمونه ی بارزی از مسئول از نگاه اسلام بود که در مکتب امام رضا(ع) رشد یافته و گوش به فرمان ولی امر زمانش بود.
مدیر عامل شرکت آبفا فارس در بخش دیگری از بیانات خود، فرهنگ نماز را بستر انسان پروری و خدا محور بودن توصیف کرد و گفت: اگر فرهنگ نماز در ادارات و سازمان ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بی تردید حرکت مجموعه به سمت تعالی خواهد بود و از مسیر اصلی خود منحرف نخواهد شد.
او با تأکید بر اینکه شورای اقامه نماز شرکت آبفا فارس همواره بر آن است تا مشارکت عمومی را در نماز جماعات گسترش دهد، اظهار کرد: در طول سال برنامه های فرهنگی مختلفی در این راستا برنامه ریزی و اجرا می شود که بحمدالله تأثیرات مثبت آن مشهود است.
وی با بیان این مطلب که خیرین ستاد اقامه نماز هم می توانند در راستای فعالیت های ذاتی شرکت آبفا فارس منشأ اثرات خیر باشند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در میان نمازگزاران با استفاده از تریبون نماز جمعه و جماعات می تواند در مدیریت مصرف آب نقش محوری داشته باشد.
در این دیدار احمد فخار زاده رئیس ستاد نماز جمعه شیراز نیز طی سخنانی شرکت آبفا استان فارس را از دستگاه های پیشرو در ترویج فرهنگ اقامه ی نماز برشمرد و گفت: ستاد اقامه ی نماز استان آماده ی هرگونه همکاری با شرکت آبفا فارس در راستای ترویج فرهنگ نماز جماعت و نماز اول وقت می باشد.
گفتنی است، شرکت آبفا فارس از سالهای قبل با انعقاد تفاهمنامه ای مشترک با ستاد اقامه نماز استان فارس، زمینه ی فعالیت های مشترکی را به منظور برپایی نماز جماعت و استفاده از ظرفیت تریبون های نماز جمعه و جماعات به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب ایجاد کرد.