رئيس اداره منابع آب تیران و کرون مطرح کرد

کنتور هوشمند : تجهیز ۱۲۰حلقه چاه آب در شهرستان تابعه اصفهان

رئیس اداره منابع آب شهرستان تیران و کرون از شهرستان های تابعه استان اصفهان گفت: ۱۲۰حلقه از چاه‌های این شهرستان به کنتور هوشمند الکترومغناطیس مجهز شدند. به گزارش برقآب، هفتم تیرماه، علی ملکی اظهار‌داشت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی و با هدف حفاظت و صیانت از منابع آب زیرزمینی ۴۹ […]

رئیس اداره منابع آب شهرستان تیران و کرون از شهرستان های تابعه استان اصفهان گفت: ۱۲۰حلقه از چاه‌های این شهرستان به کنتور هوشمند الکترومغناطیس مجهز شدند.

به گزارش برقآب، هفتم تیرماه، علی ملکی اظهار‌داشت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی و با هدف حفاظت و صیانت از منابع آب زیرزمینی ۴۹ حلقه چاه غیر‌مجاز مسدود و مسلوب‌المنفعه شد و با این اقدام از برداشت غیرمجاز ۴۲۳ مترمکعب آب جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره منابع آب تیران و کرون با بیان این که پرونده سایر چاه‌های غیر‌مجاز نیز در مراجع قضایی در حال رسیدگی است، گفت: هم اکنون ۱۷۳ پرونده قضائی فعال در این شهرستان وجود دارد.
ملکی تاکید کرد: پرکردن چاه‌های غیرمجاز برابر حکم قضایی در اولویت کاری این اداره قرار دارد و با متخلفینی که اقدام به حفر چاه غیرمجاز می‌کنند، برابر قانون برخورد و چاه‌های غیرمجاز آن‌ها نیز پر می‌شود.

رئیس اداره منابع آب تیران و کرون با بیان اینکه شمار پرونده‌های اصلاح و تعدیل شده چاه‌های مجاز این شهرستان به ۱۰ حلقه می‌رسد، اضافه کرد: حجم صرفه جویی حاصل از اصلاح و تعدیل چاه های کشاورزی بالغ بر ۲۷۲ متر مکعب است و امیدواریم تجهیز چاه های بیشتری به کنتور هوشمند در دستور کار قرار بگیرد .