تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگی تجلی نور در شرکت توزیع برق استان سمنان

همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، از برگزیدگان مسابقه فرهنگی تجلی نور در شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

استاد حوزه علمیه و امام جماعت این شرکت در آئین تقدیر از منتخبین مسابقه فرهنگی تجلی نور، ویژه فرزندان همکاران، با بیان فضائل و مناقب یازدهمین اختر فروزان آسمان امامت و ولایت بیان کرد: امام حسن عسکری(ع) فرموده است پارساترین مردم در موارد شبهه توقف می کند، عابدترین مردم در برپایی واجبات استوار، زاهدترین مردم کسی است که حرام را ترک کند و کوشاترین مردم شخصی است که گناهان را رها کند.

حجت الاسلام رضا طاهریان با اشاره به این که برای درک واقعی عبادت و بندگی باید گذری عمیق بر زندگی امام حسن عسکری(ع) کرد گفت: آن حضرت، آنقدر غرق در عبادت و بندگی بود که قلبها را مجذوب خود می کرد و دیگران را به یاد خدا می انداخت تا جایی که حتی افراد گمراه و منحرف را به راه صحیح هدایت نموده و اهل عبادت و تهجد می کرد و حتی بدترین افراد در اثر جذبه ملکوتی آن امام هُمام، به بهترین انسانها تبدیل می شدند.

وی تصریح کرد: مصادیق و مضامین اخلاقی در کلام امام حسن عسکری (ع) نشان می دهد که آن امام تا چه حد در این زمینه تاکید واصرار داشتند که همه در برخوردهای خود نهایت حُسن خلق را رعایت کنند.

یادآور می شود: این مراسم که با حضور جمعی از خانواده های کارکنان شرکت همراه بود، از ۳۰ نفر منتخبین فرزندان همکار شرکت کننده در مسابقه فرهنگی تجلی نور با موضوعات غدیرخم، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و شهید و شهادت، با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل صورت گرفت.