تبادل تفاهم نامه همکاری فی مابین سامانه۱۱۱ و شرکت توزیع برق استان سمنان

با حضور محمود قدرتی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان و سید محمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تفاهم نامه همکاری فی مابین سامانه سامد ۱۱۱ و شرکت توزیع برق منعقد و مبادله شد.

در این تفاهم نامه آمده است: کلیه نامه های دریافتی از مردم توسط سامانه ۱۱۱ استان سمنان که مرتبط با حوزه کاری شرکت توزیع برق باشد، صرفاً از بستر سامد جهت بررسی و اقدام لازم به این شرکت ارجاع می شود.

همچنین در تفاهم نامه مورد اشاره تصریح شده است: کلیه موارد با هر ماهیتی باید در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده ، بررسی و جهت اقدام به مراجع ذی ربط ارجاع و نتیجه نهایی اقدامات توسط این شرکت در سیستم سامد ثبت و رونوشتی از نتیجه به متقاضی اعلام شود.

گفتنی است: مدت زمان بررسی و اعلام نتیجه در سامانه سامد هفت روز کاری است و شرکت توزیع برق موظف است در فواصل سه ماهه، شش ماهه و یکساله، گزارشی از اقدامات صورت گرفته بر روی یکایک موارد ارجاعی تهیه و به سامد ارسال شود.

یادآور می‌شود: به منظور سهولت دسترسی مردم جهت پیگیری تقاضای خود، رابط سامد در شرکت توزیع برق مشخص گردیده و شماره تماس ۳۳۴۳۵۱۵۱ جهت اطلاع رسانی و دسترسی عموم برای پیگیری موارد در این شرکت تعیین شده است.

خاطرنشان می سازد: ارسال آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی در حوزه خدمات این شرکت به سامد، اطلاع رسانی تغییر رابط سامد به مدیر این سامانه، تعیین کارشناس پیگیری به عنوان رابط از سوی سامد استان سمنان و ارسال گزارش ماهانه عملکرد میز ارتباطات مردمی به سامانه ۱۱۱ ، از دیگر مواردی است که در این تفاهم نامه تایید و تصویب شده است.