تاکید امام جمعه شهر رودهن بر مدیریت مصرف

در دیدار نوروزی مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت آبفای شرق با حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهر رودهن بر مدیریت مصرف آب و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی از طریق تریبون نماز جمعه تاکید شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی ،در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی ضمن قدردانی از خدمات شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در راستای احداث تصفیه خانه فاضلاب مهرآباد رودهن که نمونه بارز عبارت «ما می‌توانیم» بوده است، اظهار داشت: اگر هر روز با نیت کارگشایی و خدمت رسانی به مردم به محل کار خود بیاییم بدون شک مردم با ما همکاری بهتری داشته و دلگرم خواهند شد.

دکتر رحمت‌اله محمدی مدیرعامل آبفای شرق استان تهران در ادامه این دیدار ضمن تایید صحبت های امام جمعه شهر رودهن تصریح کرد: تنها نیت مجموعه پرسنل خدوم آبفای شرق خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است و مسلما تسهیل در کار مردم موجب گشایش در کار تک تک افراد این مجموعه می‌شود.

وی در ادامه با اعلام پیشرفت فیزیکی ۳۵درصدی در احداث ابنیه تصفیه خانه های فاضلاب رودهن و بومهن افزود: بیش از ۵۰ درصد خطوط انتقال انجام شده و با تصویب مابقی بودجه تا نیمه اول سال آتی تصفیه خانه وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

در پایان این جلسه تشویق مردم به مدیریت مصرف و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و لزوم پرداخت به موقع قبوض آب بها از سوی امام جمعه شهر رودهن از طریق تریبون نماز جمعه مورد تاکید قرار گرفت.