در بازدید از عملیات احداث سد عمارت عنوان شد؛

تاکید استاندار اردبیل بر حل موانع به منظور آبگیری سد مخزنی عمارت در ماههای آتی

استاندار اردبیل به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی خود، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل، فرماندار شهرستان انگوت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از عملیات سد مخزنی عمارت بازدید کرد.

سیدحامد عاملی در این بازدید با اشاره به روند مناسب احداث سد در ماههای گذشته، خواستار رفع موانع در داخل مخزن به منظور آبگیری در ماههای آتی شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شرکت آب منطقه ای اردبیل در تکمیل احداث سد عمارت، از فرمانداران شهرستانهای هوراند و انگوت خواستار کمک به حل معارض واقع در مخزن سد به منظور آبگیری سد شد.

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت های بالای بخش کشاورزی منطقه تصریح کرد: با آبگیری سد مخزنی عمارت بخش قابل توجهی از کمبود منابع آب در بخش های مختلف در منطقه حل خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت احداث سد مخزنی عمارت اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای اردبیل تمامی تلاشهای خود را بکار بسته تا با حل موانع، سد را در ماههای آتی آبگیری نماید.

دکتر علی حیدری اناری افزود: سد مخزنی عمارت حدود ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می کنیم برخی اقدامات باقیمانده سد را در ماههای آتی تکمیل نماییم.

در این برنامه استاندار اردبیل و هیئت همراه از بخش های مختلف سد بازدید کردند.