تامین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا پروژه آب و فاضلاب جزیره خارگ استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طی تفاهمنامه وزارت نیرو با وزارت نفت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز پروژه‌های آب و فاضلاب جزیره خارگ تامین شد.

تامین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا پروژه آب و فاضلاب جزیره خارگ استان بوشهر

به گزارش برقاب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طی تفاهمنامه وزارت نیرو با وزارت نفت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز پروژه‌های آب و فاضلاب جزیره خارگ تامین شد.
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده پروژه های آب و فاضلاب خارگ و بویژه شبکه جمع آوری وتصفیه خانه فاضلاب جزیره خارگ پس از طی فرایندهای قانونی در آینده نزدیک عملیاتی می شود.
وی بیان کرد: پروژه فاضلاب حوزه جنوب شهر بوشهر نیازمند سه هزار میلیارد تومان اعتبار است که تلاش می شود با تامین این اعتبار زمینه برای افتتاح بخشی از آن تا هفته دولت سال ۱۴۰۴ محقق شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در راستای تامین اعتبار این پروژه تلاش می شود تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و بانک ها به تسریع در روند اجرا این پروژه کمک شود.
وی یادآور شد: در شمال استان بوشهر نیز پروژه فاضلاب دیلم در مرحله نهایی قرار دارد و پیش بینی شده تا پایان سال آینده افتتاح شود.
عالی اظهار کرد: فرایند اجرا پروژه فاضلاب شهر گناوه نیز مشکل مجوز ماده ۲۳ دارد که برای رفع این مشکل پیگیری های بسیار خوبی انجام شده و انتظار داریم هر چه زودتر به سرانجام برسد.