تاسیسات آب نیکشهر وارد مدار بهره‌برداری شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش‌ پرسنل آبفای نیکشهر آب در شبکه شهر بنت و ۲۷ روستا ی این شهرستان به مدار توزیع بازگشت.

تاسیسات آب شهر و روستاهای سیل زده نیکشهر وارد مدار بهره‌برداری شد

 

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، “علیرضا قاسمی” افزود سیل حادث شده در جنوب استان به تاسیسات پمپاژ ، خطوط انتقال آب و شبکه توزیع شهر بنت و تعدادی از روستاهای شهرستان نیکشهر آسیب‌ رساند.

 

وی بیان کرد: با توجه به موقعیت منابع تأمین که عمدتا چاه‌های در حاشیه رودخانه‌ها هستند، به دلیل سیلابی بودنِ مناطق امکان دسترسی و ترمیم لوله‌های خطوط پمپاژ وجود نداشت، اما با فروکش کردن سیلاب و با عنایت به اهمیت تامین آب مورد نیاز خانواده‌های منطقه بلافاصله تیم‌های عملیاتی برای ترمیم آسیب‌ها وارد عمل شدند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه علیرغم تلاش پرسنل حاضر تنها یک روستا در منطقه با مشکل آب رو به رو است که به دلیل سیلابی بودن منطقه امکان استقرار جرثقیل و دسترسی به لوله آسیب دیده وجود ندارد.

 

قاسمی افزود: در صورت فروکش شدن این سیلاب اکیپ عملیاتی مستقر در آن منطقه برای ترمیم خط آسیب دیده بلافاصه وارد عمل خواهند شد.