بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر شبکه برق به روش سرد و گرم در قروه تعمیر شد

مدیر توزیع برق شهرستان قروه  گفت:ازسال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق به روش گرم و سرد در شهرستان قروه اصلاح و تعمیر شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت: سال گذشته بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق به دوروش گرم و سرد و با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال در قروه اصلاح و تعمیر شد.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه افزود: این پروژه در پنج بخش تعمیرات خطوط فشار متوسط هوایی به طول ۱۳۸۰ متر ، تعمیرات خطوط فشار متوسط زمینی ۶ کیلومتر ، تعمیر خطوط فشار ضعیف زمینی و هوایی ۵۲۸ کیلومتر ، تعمیر پستهای توزیع زمینی و هوایی ۱۶۰۹ پست وتعمیر روشنایی معابر زمینی و هوایی ۳۲ کیلومتر انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۴ گروه خط سرد و یک گروه مربوط به گروه خط گرم برای تعمیرات خطوط شبکه برق در شهرستان قروه فعال است افزود: کاهش قطعی ها رویکرد مهم این سرویس ها می باشد که تمامی خدمات و تعمیرات شبکه در شرایط برق دار را شامل می شود و در همینراستا توسعه گروه خط گرم در دستور کار قرار گرفته است.

میمنت آبادی در پایان اظهار داشت: مشترکین برق می توانند در صورت بروز هرمشکلی در شبکه توزیع برق مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ ثبت و پیگیری نمایند.