بودجه پیشنهادی صاحبان سهام آبفا برای سال ۱۴۰۳،به تصویب مجمع رسید

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان فارس با حضور رئیس مجمع عمومی و صاحبان سهام در این شرکت برگزار شد و بودجه پیشنهادی شرکت آبفا استان فارس برای سال 1403 به تصویب مجمع عمومی رسید.

به گزارش برقاب : در جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آبفا فارس؛ بودجه پیشنهادی این شرکت برای سال ۱۴۰۳ ، به تصویب مجمع رسید . علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا فارس با اعلام این خبراظهار کرد: مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان فارس به ریاست علیرضا جزء قاسمی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور و حضور تنی چند از مدیران شرکت مهندسی آبفا کشور ، نمایندگان صاحبان سهام شرکت آبفا فارس، اعضاء هیات مدیره، معاونین و مدیران مرتبط شرکت آبفا استان فارس و نمایندگان سازمان حسابرسی، در محل این شرکت برگزارشد.

وی افزود: در این مجمع پس از بحث و بررسی بودجه ی پیشنهادی اعتبارات هزینه ای سال ۱۴۰۳ شرکت آبفا استان فارس، گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی شرکت ارائه شد.

به گفته رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا فارس، در این جلسه با قرائت صورتهای مالی میان دوره ای سال ۱۴۰۲ و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱ ، از خدمات و عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان فارس تقدیر شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت آبفا فارس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیأت مدیره این شرکت ، از مساعدت و همکاری های مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت مهندسی آبفا کشور، استاندار فارس، معاونین و مدیرکل های مرتبط استانداری تقدیر کرد.

وی حصول موفقیت در عملکرد این شرکت را مرهون تعامل مسئولان و تلاش های مستمر معاونین، مدیران و کارکنان شرکت آبفا استان فارس در سراسر استان دانست.