بهینه سازی ادوات ابزار دقیق واحد ۲ بخار نیروگاه بندرعباس

مدیر امور ابزار دقیق نیروگاه بندرعباس از بهینه سازی و نوسازی ادوات ابزار دقیق در تعمیرات اساسی واحد ۲ بخار طبق برنامه زمان بندی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، امین شرفی عنوان کرد: در بخش آنالوگ، سیستم سوپر وایزری توربین و سیستم bailey کلیه کارت های الکترونیکی چک و […]

مدیر امور ابزار دقیق نیروگاه بندرعباس از بهینه سازی و نوسازی ادوات ابزار دقیق در تعمیرات اساسی واحد ۲ بخار طبق برنامه زمان بندی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، امین شرفی عنوان کرد: در بخش آنالوگ، سیستم سوپر وایزری توربین و سیستم bailey کلیه کارت های الکترونیکی چک و رفع عیب شد و همه ی تجهیزات فیلد نیز شامل ترانسمیتر های فشار ، دما، اختلاف فشار ،RTD و ترموکوپل ها چک و رفع ایراد گردید.

در بخش اکچوتیور ها، دمپر های کمکی نو سازی و بهینه سازی شد.

شرفی در ادامه افزود: در بخش دیجیتال نیز سیستم b.m.s که مهم ترین بخش آن می باشد کلیه کارت ها و تجهیزات فیلد از جمله سلونوئید والو ها و پرشرسوئیچ ها با حساسیت و دقت بالا چک و بهینه سازی شد.

در بخش نئوماتیک نیز، سیستم توربین که شامل سرو موتورها و اسپید چنجر و نیز مین گاورنر و سایر تجهیزات دیگر بازدید و سرویس انجام گرفت.
مدیر امور ابزار دقیق در پایان اضافه کرد: با توجه به شرایط سخت تحریم و نیاز به قطعات و ادوات جدید متخصصین نیروگاهی بدلیل عدم امکان خرید توانستند در بعضی بخش ها قطعات موجود را داخلی سازی نموده و از آن بهره ببرند.