بهسازی سیستم آب و فاضلاب روستاهای گودو و چاه فعله در هرمزگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از بهبود وضعیت آب سه روستای گودو، چاه فعله شرقی و غربی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش برقآب ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد که با بهبود وضعیت آب سه روستای گودو، چاه فعله شرقی و غربی در شهرستان بندرعباس، ۱۲ لیتر بر ثانیه به نیاز آبی این روستاها اضافه شده است. این روستاها قبلاً تنها ۸ ساعت در روز آب شرب داشتند و با احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و اجرای بیش از یک کیلومتر خط انتقال جدید، ظرفیت پمپاژ آب این روستاها افزایش یافته است. این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شده و بیش از یک هزار و ۸۸۰ نفر از مردم این روستاها از اجرای آن بهره مند شده‌اند.

در بخش دوم، مدیرعامل آبفا به اهمیت اقدامات انجام شده برای گذر از تنش آبی تابستان اشاره کرده است. وی بیان کرده که با این اقدامات، شاهد پایداری آب مناطق مختلف استان هرمزگان هستیم. این شامل همچنین روستاها نیز می‌شود. مدیرعامل امیدوار است که با تحقق برنامه‌های مورد نظر، وضعیت آب مشترکین استان در مناطق هدف بهبود یابد.

در بخش سوم، می‌توان به اهمیت احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و اجرای خط انتقال جدید اشاره کرد. این اقدام، موجب افزایش ظرفیت پمپاژ آب سه روستای گودو، چاه فعله شرقی و غربی شده است و ۱۲ لیتر بر ثانیه به نیاز این روستاها اضافه شده است. این اقدام باعث بهبود وضعیت آب و شرب مردم این مناطق شده است.

در بخش چهارم، مدیرعامل آبفا بیان کرده است که با انجام اقدامات موردنیاز، امیدوار است که وضعیت آب مشترکین استان در مناطق هدف بهبود یابد. او افزوده است که این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شده و بیش از یک هزار و ۸۸۰ نفر از مردم این روستاها از اجرای آن بهره مند شده‌اند.