بهره مندی ۱۰ هزار نفر از جمعیت روستایی ماهنشان از آب پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۱۳ طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان ماهنشان در حال اجرا بوده و جمعیتی معادل ۱۰ هزار نفر از آب شرب بهداشتی و پایدار در این شهرستان بهره مند می شوند. «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری افزون بر ۳۱ میلیارد […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۱۳ طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان ماهنشان در حال اجرا بوده و جمعیتی معادل ۱۰ هزار نفر از آب شرب بهداشتی و پایدار در این شهرستان بهره مند می شوند.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری افزون بر ۳۱ میلیارد ریال هزینه می شود.

وی افزود: همچنین طرح آبرسانی به شهر ماهنشان نیز جزو طرح هایی است که در دست اجرا بوده و سال جاری به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: پروژه آبرسانی به شهر ماهنشان شامل اجرای عملیات احداث قنات، اصلاح و اجرای خط انتقال، حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق و محوطه سازی و دیوارکشی می باشد که جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

وی بیان داشت: آبرسانی به روستاهای خندقلو، سهند سفلی، قره داش و پری نیز دیگر طرح در حال اجرای شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ماهنشان می باشد که با اجرای این طرح بیش از ۲ هزار نفر از آب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

جزءقاسمی به عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای کهریزبیک و همچنین روستاهای قوزلو، یوسف آباد، لرده شور نیز اشاره کرده و افزود: برای آبرسانی به این روستاها اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

وی اجرای عملیات آبرسانی به روستای انگوران را نیز یادآور شده و گفت: این طرح با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال شامل احداث مخزن ۵۳۳ متر مکعبی، بهسازی مخزن قدیمی روستا، احداث ساختمان اتاق فرمان، عملیات اجرایی تاسیسات مکانیکی، محوطه سازی و حصار کشی و احداث خط انتقال و قسمتی از شبکه توزیع می باشد.

این مسئول بیان کرد: اجرای طرح آبرسانی به روستاهای اغلبیک، برونقشلاق و قره گل نیز از دیگر طرح های در حال اجرای شرکت آبفا در شهرستان ماهنشان می باشد.