مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

بهره برداری از ۱۷ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با پیگیری های نماینده مردم شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، مشارکت شرکت جی تی آی و خودیاری اهالی، 17 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه به بهره برداری رسید.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: این طرح ها با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال شامل ۴۱ کیلومتر احداث شبکه توزیع و خط انتقال، حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه دستی، نصب سامانه های گند زدایی، تله متری و ترانس برق مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها ۱۲ مورد مطالعات ژئوفیزیک نیز انجام شده که با بهره برداری از آن آب شرب پایدار در اختیار مشترکین قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: با اجرای این طرح ها، جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر در شهرستان سلطانیه از خدمات مستمر آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

 جزءقاسمی بیان کرد: با بهره برداری این طرح ها، شاخص های آبرسانی در شهرستان سلطانیه ارتقاء یافته و خدمات رسانی به مشترکین روستایی در این شهرستان به نحو مطلوب تری انجام خواهد شد.

گفتنی است: شهرستان سلطانیه با ۴۵ روستا دارای۳۱ هزار نفر جمعیت بوده و در فاصله ۳۶ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.