با حضور استاندار اصفهان؛

بهره برداری از پروژه خط آبرسانی روستاهای سن سن و آب شیرین آغاز شد

خط آبرسانی به روستاهای سن سن و آب شیرین با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با حضور استاندار اصفهان، فرماندارکاشان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان رسماً افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان ضمن قدردانی از محمدرضا اسدی گفت: امیدواریم مشکلات و موانع جهت آبرسانی به روستا ها برای خدمت رسانی بهتر هرچه سریعتر برطرف شود.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان گفت: در زمان یکپارچه سازی شرکت های آب فاضلاب شهری با آبفای روستایی ۶۶ روستا از آبفای استان تحویل گرفتیم که در ۱۸ روستا آبرسانی سیار انجام شد.
محمدرضا اسدی بیان کرد: سن سن و آبشرین دو روستایی هستند که در زمان تحویل گیری وضعیت خوبی از لحاظ آبرسانی نداشتند و برخلاف نام روستا که آبشرین است در این منطقه در حال حاضر به ندرت آب شیرین یافت می‌شود.
وی افزود: در این روستاها هم مشکل کیفیت آب وجود داشت و هم مشکل کمیت به صورتی که ساکنین در روز های اوج مصرف با کمبود یا افت فشار آب مواجه می شدند. 
اسدی ضمن بیان آغاز عملیات اجرایی این پروژه در دهه فجرسال گذشته گفت: این پروژه شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقالی به طول۳۵۰۰ کیلومتر بوده است که با هزینه اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد به سرانجام رسیده است.
مدیرعامل آبفای کاشان ضمن ابراز خوشنودی از به بهره برداری رسیدن این پروژه بعد از ۴ ماه از آغاز عملیات اجرایی گفت: میزان ”EC” (سختی آب)چاه قبلی حدود سه برابر حد استاندارد بود اما اکنون “EC” چاه های حفرشده کمتر از ۲۰۰۰ و دارای ظرفیتی بالغ بر ۱۲ لیتر بر ثانیه است که همزمان مشکل کیفیت و کمیت آب را برای اهالی روستا های سن سن و آبشرین در زمان اوج مصرف برطرف کرده است .