همزمان با هفته دولت :

بهره برداری از مخزن ۵۰۰متر مکعبی روستای رحق آغاز شد

بهره‌برداری از مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای رحق با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ویژه کاشان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و اعضای شورای روستا و جمعی از معتمدین محلی آغاز شد.

فرماندار کاشان گفت: با وجود بیش از ۶۰ روستا در کاشان، با درایت مدیر عامل و همت و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت آبفا آبرسانی به مناطق روستایی به نحو احسن در حال انجام است. در حالی که در بسیاری از مناطق روستایی و شهری استان اصفهان با بحران کم آبی و خشکسالی مواجه هستند و شرایط بسیاری از آنها بسیار اسفناک است.

محمد شریف زارعی گفت برای آبرسانی به روستا های درگیر کم آبی، علاوه بر تلاش مسولان همکاری و تعامل ساکنین هم برای عبور از بحران کم آبی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه اهالی روستای رحق در مراجعات حضوری خود بارها پیگیر رفع مشکل آب رحق بوده تصریح کرد :شرکت آبفا از آمادگی لازم برای تامین اعتبار فوری حفر چاه برخوردار است ولی اختلافات درون روستا مانع تحقق خواست اکثریت شده است.

رئیس هییت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان ضمن تشکر از خیّرین جهت اهدای زمین برای احداث مخزن گفت: برای احداث مخزن اعتباری بالغ بر ۳۵میلیارد ریال از بودجه ملی و مردمی تامین اعتبار شده است.
محمدرضا اسدی با ابزار امیدواری جهت رفع مشکل زمین چاه آب شرب روستای رحق گفت:آبفا برای حفر چاه آمادی کامل دارد و با احداث مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی این روستا مشکلی برای تامین آب پایدار ساکنین وجود ندارد .