بهره برداری از بانک خازنی پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهید اشرفی

بانک خازنی ۲۰ کیلو ولت در پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهید اشرفی جمعا به ظرفیت mvar 16/2 راه اندازی شده و در مدار قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان، بالارفتن مصرف شرکتهای صنعتی همزمان با آغاز فصل گرما و شروع به کار چاههای آب کشاورزی که از عوامل افت ولتاژ […]

بانک خازنی ۲۰ کیلو ولت در پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهید اشرفی جمعا به ظرفیت mvar 16/2 راه اندازی شده و در مدار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان، بالارفتن مصرف شرکتهای صنعتی همزمان با آغاز فصل گرما و شروع به کار چاههای آب کشاورزی که از عوامل افت ولتاژ میباشند باعث افزایش بار راکتیو شبکه شده و با بررسی دفتر برنامه ریزی و برآورد بار ایجاد بانک خازنی را در پستهای فوق توزیع در دستور کار قرار میدهد.

بنابر این گزارش  با هدف کاهش بار راکتیو پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهید اشرفی در منطقه درچه ، بانک خازنی این پست جمعا به ظرفیت mvar ۱۶/۲ که از اسفند ماه سال ۹۹ شروع شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است: این پروژه با نظارت شرکت مهندسین دانشمند توسط شرکت روشن گستر توس اجرا گردیده است.

جابجایی ترانس های قدرت پستهای ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شجاع آباد نطنز و کمال

با ابلاغ دفتر برنامه ریزی فنی و برآوردبار، جابجایی ترانس های قدرت پستهای ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شجاع آباد نطنز و کمال (کاشان۱) در دستور کار دفتر مهندسی طرح ها قرار گرفت.

 براساس این ابلاغیه ترانسهای قدرت پست شجاع آباد با ترانس های قدرت پست کمال با ظرفیتهای ۳۰  و۴۰ مگاولت آمپر با یکدیگر جابجا و به این ترتیب با افزایش ظرفیت ترانسهای پست کمال مشکل تامین توان مورد نیاز مشترکین منطقه در کاشان برطرف می گردد.

لازم به ذکر است جلسات بررسی فنی و تائید طرح و همچنین بررسی اسناد مناقصه توسط دفتر مهندسی طرح‌ها برگزار گردیده و با برگزاری مناقصه عملیات اجرایی و تامین کسری تجهیزات در نهایت پس از برگزاری جلسه بازدید و توجیهی پیمانکاران و بازگشایی پاکات مناقصه، شرکت نوژان نیرو به عنوان پیمانکار پروژه مذکور انتخاب گردید.