23 تا 26 آبان سال‌جاری صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از دستاوردهای علمی فناوران برای رفع نیازها و چالش‌های صنعت برق

نخستين«جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران» در راستای بهره‌برداری دستاوردهای علمی فناوران و جامعه دانشگاهی جهت رفع نیازها و چالش‌های صنایع و صنعت برق به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

به گزارش برقآب، جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران که از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آبان سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، به منظور بهره‌برداری از دستاوردهای علمی و فناوران در راستای رفع نیازها و چالش‌های صنعت برق برگزار می‌شود. این جشنواره با هماهنگی فناوران، اساتید دانشگاهی و دانشجویان برگزار می‌شود و هم‌زمان با نمایشگاه صنعت برق برگزار خواهد شد.

هدف اصلی این جشنواره، به هم رسانی فناوران و صنعت برق است. در این جشنواره و فن بازار، نیازهای فناورانه صنعت برق اعلام می‌شود و با تعامل حاصله از دستاوردهای علمی، نیازها و چالش‌های صنایع و صنعت برق رفع خواهد شد.

محورهای اصلی جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران شامل معرفی افق‌های جدید فناورانه صنعت برق، برگزاری نشست‌های تخصصی تبادل فناوری، معرفی و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی صنعت برق و انرژی، معرفی محصولات و خدمات فناورانه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان، تامین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه، و معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، هم‌اندیشی و تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت جشنواره و فن‌بازار درخواست خود را به دبیرخانه ارسال کنند و همچنین با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند تا هر گونه پرسش و رفع ابهام را بررسی کنند. این جشنواره امکان معرفی و تبادل فناوری بین فناوران و صنعت برق را فراهم می‌کند و منجر به توسعه و پیشرفت صنعت برق خواهد شد.