بهره مندی اهالی روستای برج بمونی از نعمت آب شرب پایدار

مدیر آبفا منطقه بهبهان از اجرای ۷۰۰ متر اصلاح شبکه در روستای برج بمونی آقا خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر با بیان این مطلب افزود: با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب، رفع مشکل شکستگی ها، ۷۰۰ […]

مدیر آبفا منطقه بهبهان از اجرای ۷۰۰ متر اصلاح شبکه در روستای برج بمونی آقا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر با بیان این مطلب افزود: با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب، رفع مشکل شکستگی ها، ۷۰۰ متر از خطوط آب شبکه روستای برج بمونی آقا اصلاح و بازسازی شد.
وی ادامه داد: با اجرای این عملیات لوله های قدیمی و فرسوده برچیده و لوله های پلی اتیلن با اقطار ۹۰ و ۱۱۰ میلی متر جایگزین شد.
نامیر اصلاح خطوط لوله فرسوده در روستاها را اقدامی مهم در راستای منافع سازمان و مشترکین عزیز برشمرد و تصریح کرد: انشاالله در سال پیش رو با برنامه ریزی هدفمند و توان و همت مضاعف عملیات اصلاح خطوط شبکه های آبرسانی فرسوده انجام خواهد شد.
مدیر آبفا منطقه بهبهان در خاتمه خاطر نشان کرد: با اجرای این عملیات ۵۰ خانوار روستای برج بمونی آقا از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.