برگزاری میزخدمت صنعت آب و برق استان زنجان

میزخدمت دستگاه‌های خدمت‌رسان به مناسبت هفته دولت با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان زنجان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این‌که این میزخدمت با هدف رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان در حوزه آب وبرق برپا شده است گفت: رسیدگی و رفع دغدغه‌های مردم یکی از اصلی‌ترین شعارهای هفته دولت امسال بود و میزهای خدمت گسترده‌ای در شهرهای مختلف استان زنجان باحضور مدیران و کارشناسان امورهای ده‌گانه توزیع برق در سطح استان  با هدف پاسخگویی به مردم برپا شده است.

پیام جوادی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با حدود نیم‌میلیون مشترک در استان یکی از گسترده‌ترین دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم است، افزود: حدود ۱۴هزارکیلومتر شبکه توزیع برق در استان زنجان و ارائه خدمت و برق پایدار به دورافتاده‌ترین نقاط استان زنجان با تلاش و همت همکاران حاصل شده است.

جوادی رضایتمندی مشترکان برای دریافت خدمات را اولویت اصلی توزیع برق استان عنوان و اضافه کرد: ارتباط مستقیم مردم با مدیران موجب تسریع در ارائه خدمات و پاسخ‌گویی بدون واسطه مدیران به ارباب رجوع در این میزهای خدمت موجب دلگرمی شهروندان و اعتماد بیش از پیش آنان به خدمت‌گزاران صنعت توزیع برق استان است.

گفتنی است این میزخدمت طی روزهای پنجم، ششم و هفتم در ساختمان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان باحضور مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای زنجان، آب منطقه‌ای زنجان، آب و فاضلاب استان زنجان و توزیع نیروی برق استان زنجان برپا شد.