برگزاری جشن پیروزی انقلاب و اعیاد شعبانیه در برق منطقه ای اصفهان

برگزاری جشن پیروزی انقلاب و اعیاد شعبانیه در برق منطقه ای اصفهان

به گزارش برقاب،روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در  مراسم جشن پیروزی انقلاب مهندس سعید محسنی مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) اعیاد ماه شعبان و ایام پیروزی انقلاب سلامی گفت:‌در اینجا جا دارد یاد ، خاطره ،نام و ایثارگری تمامی شهدا ،ایثارگران مدافعین حرم و مدافعین سلامت وهمه  بزرگوارانی که با گذشتن از جان و مال خود این نظام را به اینجا رسانده اند را گرامی بداریم .

مهندس محسنی افزود: همزمان با ایام پیروزی انقلاب سلامی ۱۵ طرح زیربنایی برق منطقه ای اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که حاصل تلاش تمامی همکاران بوده و در این فرصت پیش آمده از همه همکاران تقدیر و تشکر میکنم.

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان اذعان داشت: با توجه به ناترازی انرژی ،تابستان گذشته را به یاری خدا بدون تبعات پشت سرگذاشتیم واین درحالیست که حدود ۱۷ درصد انرژی تحویلی به صنایع نسبت به سال قبل افزایش داشته و حتی در زمستان امسال نیز با توجه به محدودیت گاز ، میزان انرژی تحویلی به صنایع رشد داشته است که نتیجه آن سازندگی کشور است .

مهندس محسنی در پایان گفت: با توجه به ۱۰ هزار مگاوات ناترازی انرژی باید هم ظرفیت نیروگاهی افزایش یابد و هم بهینه سازی مصرف صورت گیرد که بحمدالله هردو مبحث در حال انجام است وی از همکاران دعوت نمود تا نظرات سازنده خود را اعلام نمایندتا در تصمیم گیریها لحاظ شود و فرایندها بازنگری گردد.

در ادامه مراسم نیزحجت الاسلام فقیهی رئیس قرارگاه گام دوم انقلاب در اصفهان با بیان سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دهم بهمن ماه ۹۷ سالروز صدور بیانیه ۲۰ صفحه ای با عنوان گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب است که نقشه ۴۰ سال دوم انقلاب بوده ومسایلی چون تزریق روحیه امید،پیشرفت علم و تکنولوژی و از اهم تاکیدات معظم له می باشد.

حجت الاسلام فقیهی در ادامه در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو با نقل جمله ای از شهید همت افزود: برای درک برنامه های دشمن با ید ببینیم دشمن کجا را بیشتر تخریب میکند که باید از همانجا دفاع کنیم و در حال حاضر نیز تمام هم وغم دشمن انتخابات است که باید با حضور حد اکثری نقشه های آنان را برآب کنیم.

شایان ذکر است در این مراسم که با برنامه های شاد و متنوع همچون اجرای سرود، طنز و سرگرمی وموسیقی همراه بود هدایای تیمهای برتر شرکت کننده در مسابقات ورزشی بزرگداشت دهه فجر  به همراه جام قهرمانی به آنان اهدا گردید.