برگزاری آیین بزرگداشت روز حراست در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

آیین بزرگداشت روز حراست  به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و با حضور مدیر و معاون حراست کل استان ، معاونین و مدیران ستاد و پرسنل خدوم نگهبانی شرکت برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در آیین بزرگداشت روز حراست با تجلیل از تلاش‌های حراست شرکت اظهار کرد: نیروهای حراست ارمغان آور نظم و حفاظت از اموال عمومی هستند که باید همواره قدردان تلاش شبانه روزی آنان باشیم.

وی بیان کرد: پویایی و سرزندگی هر مجموعه در سایه وجود نیروهای حراست است که در پیشبرد برنامه‌های هر سازمان نقشی اساسی ایفاء می‌کنند.

حشمتی ادامه داد: فرا رسیدن روز حراست و نگهبانی فرصتی مغتنم است تا از تلاش‌های بی وقفه نیروهای این حوزه قدردانی و تجلیل شود.

اجرا تواشیح به مناسبت استقبال از ماه محرم از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز حراست و نگهبانی در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بود.

زیرک مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان نیز گفت : پرسنل حراست شرکت در تمامی ساعات شبانه روز کار انجام حفاظت از تاسیسات برق و تکریم مراجعین را بعهده دارند

مدیرکل حراست استان نیز با تقدیر از اقدام شرکت برق در برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان حراست بر لزوم مشتری مداری و تبیین فرهنگ تکریم حقوق شهروندان از سوی کارکنان حراست پرداختند و یکی از اساسی ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را کرامت مردم برشمردند

گفتنی است در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر سوی مدیر عامل شرکت برق از پرسنل حراست تجلیل بعمل آمد.