برگزاری مانور سراسری وصول مطالبات مشترکین برق در استان اردبیل

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل گفت : در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول مطالبات معوق مشترکين بدهكار برق سراسرکشور ، مانور وصول مطالبات مشترکین بدهكار برق در استان اردبيل نيز طی دو روز ،24و 25 فروردين سالجاري برگزار شد.

«حسین قدیمی » اظهار داشت : طی این مانور ، مشترکین خوش حسابی که مصارف برق آنان طی یک سال گذشته کمتر از الگوی مصرف بوده و جزو مشترکین کم مصرف بوده‌اند، شناسایی و مورد تشویق قرار گرفتند.

وی  در تشریح جزئیات این مانور خاطر نشان کرد: این مانور در تمامی مناطق و شهرستانهای استان هم‌زمان با سراسر کشور با فعالیت ۸۱ اکیپ اجرایی قطع و وصل  به مدت ۲ روز اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل همچنین تصریح کرد: در طول برگزاری این مانور همکاران جهت پیگیری لازم ، به‌صورت تلفنی، حضوری و پیامکی با مشترکین با بیشترین بدهی معوقه ارتباط برقرار کرده و نسبت به ماموریت تعریف شده اقدام کردند و نحوه استفاده از برق من را نیز آموزش دادند.

قدیمی افزود: طبق بررسی‌های همکاران معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، بیش از ۱۱ هزار و ۳۵۸ مشترک با بدهی معوق بیش از سه دوره ، برای این مانور شناسایی شده بود و ۵۳ میلیارد ریال طی این مانور وصول شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با تاکید بر اینکه انجام و تداوم خدمات شرکت در گرو پرداخت به موقع مطالبات است، گفت: هرگونه تاخیر در پرداخت مطالبات، این شرکت را در ارائه خدمات شایسته با مشکل مواجه می‌کند.

قدیمی از مشترکان درخواست کرد که با پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی خود، این شرکت را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر؛ یاری کنند.

برگزاری مانور سراسری وصول مطالبات مشترکین برق در استان اردبیل

برگزاری مانور سراسری وصول مطالبات مشترکین برق در استان اردبیل