بررسی وضعیت تامین آب شرب شهر مشهد

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو: تامین آب شرب مشهد یکی از اولویت های مهم وزارت نیرو و دارای حساسیت های زیادی است که نباید هیچ‌گونه ریسکی در خصوص تحقق آن صورت پذیرد. قاسم تقی زاده خامسی، معاون آب و آبفای وزارت نیرو اظهار نمود: کمترین چالش ها و تنش های اجتماعی را با توجه به […]

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو: تامین آب شرب مشهد یکی از اولویت های مهم وزارت نیرو و دارای حساسیت های زیادی است که نباید هیچ‌گونه ریسکی در خصوص تحقق آن صورت پذیرد.
قاسم تقی زاده خامسی، معاون آب و آبفای وزارت نیرو اظهار نمود: کمترین چالش ها و تنش های اجتماعی را با توجه به مشکلات شدید کاهش بارندگی ها و افت آبخوان های زیرزمینی در استان خراسان رضوی داشته ایم.
خراسان رضوی تنها استانی است که علاوه بر اینکه توانسته تمامی چاه هایش را به کنتور هوشمند مجهز نماید، میزان برداشت بیش از نیمی از چاه‌های استان را بصورت آنلاین در مرکز پایش چاه‌ها رصد کند.
محمد علائی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: با همه کمبودهایی که در کمیت منابع آب در استان با آن مواجهیم اما خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که با مردم بویژه کشاورزان داشتیم هیچ تنشی تا کنون در استان نداشته ایم.