بررسی نیازهای حوزه آب شرب فیروزه با حضور مدیر عامل آبفا خراسان رضوی

جلسه تامین آب شرب شهرستان فیروزه با حضور مدیر عامل آبفای استان خراسان رضوی در فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش برقآب، در جلسه تامین آب شرب شهرستان فیروزه با حضور مدیر عامل آبفای استان خراسان رضوی در فرمانداری، نیازها، اهم مسائل و چالش های حوزه آب شرب مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اولین بخش این جلسه به تکمیل تصفیه خانه سد بار اختصاص داشت. فرماندار شهرستان فیروزه بر لزوم تکمیل این تصفیه خانه تأکید کرده و بهره مندی شهرستان از حق آب شرب این منبع در میزان یک میلیون متر مکعب را برجسته کرده است.

در بخش دوم، مهدی باغیشنی با اشاره به تصمیمات سفر وزیر نیرو، خواستار شروع عملیات اجرایی پروژه‌های تأمین آب شرب شهرهای فیروزه، گرماب و همت آباد شده است. وی نیازهای حوزه آب شرب این شهرستان را مخازن آب شرب، احداث تله متری و سایر تجهیزات امنیتی برشمرده و امیدواری خود را بیان کرده است که این انتظار در آینده نزدیک برآورده خواهد شد.

در بخش سوم، مهدی باغیشنی به زحمات مدیر و پرسنل آبفای شهرستان در گذر از تامین آب شرب پایدار در فصل تابستان قدردانی کرده است. او همچنین بر ضرورت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب شرب تأکید کرده و خواستار برنامه ریزی منسجم و اثرگذار در این حوزه شده است.

در نهایت، در بخش چهارم و آخر، مجموعه‌ای از اقدامات و تصمیمات که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و همچنین نیازمندی‌های آینده در حوزه آب شرب شهرستان فیروزه مورد بحث واقع شده است.