در دومین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت آب منطقه ای گیلان

بررسی عملکرد و بهبود کمیته های پنجگانه

دومین جلسه کمسیون توسعه مدیریت آب منطقه ای گیلان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ در دومین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت آب منطقه ای گیلان، حضور وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و همچنین نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان به منظور بررسی عملکرد کمیته های پنجگانه برگزار شد.

در این جلسه، کمیته های پنجگانه به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفتند. اولین کمیته که مورد بررسی قرار گرفت، کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی بود. در این بخش، مهمترین موضوع بحث، بهبود ساختار و فناوری های مدیریتی بود که به منظور بهبود عملکرد سازمان انجام می‌شود. تلاش های صورت گرفته برای بهینه سازی ساختار سازمان و استفاده از فناوری های نوین در مدیریت آب منطقه ای گیلان به عنوان یک سازمان مهم در این حوزه، در این بخش مورد توجه قرار گرفت.

در بخش دوم، کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی مورد بررسی قرار گرفت. این کمیته به منظور استفاده هوشمند از فناوری در امور دولتی و بهبود کیفیت خدمات به عموم مردم تلاش می‌کند. در این بخش، تلاش های صورت گرفته برای آماده سازی زیرساخت های لازم برای راه اندازی دولت الکترونیک در منطقه گیلان و همچنین استفاده از هوشمند سازی در امور دولتی و ارائه خدمات به مردم در حوزه مدیریت آب برای بهبود عملکرد در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بخش سوم جلسه، به کمیته سرمایه انسانی اختصاص داشت که در این بخش، به بهبود سطح دانش و مهارت کارکنان و همچنین بهینه سازی نیروی انسانی برای مدیریت منابع آب پرداخته شد. هدف اصلی این کمیته ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان از طریق دوره های آموزشی و طرح های عملی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش آخر، کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و کمیته مدیریت عملکرد مورد بررسی قرار گرفتند. در این بخش، تلاش های صورت گرفته برای ارتقای سلامت اداری و حفظ حقوق مردم در حوزه مدیریت آب ارائه شد. همچنین، بررسی عملکرد سازمان و ارزیابی عملکرد کارکنان در این حوزه نیز در این بخش مورد توجه قرار گرفت.