مدیر برق منطقه یک توزیع برق شیراز:

برای ارتقاء اطمینان شبکه محدوده فرهنگی حافظیه ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است

مدیر برق منطقه یک شیراز با یادآوری اقدامات شاخص اجرایی شده برای ارتقاء اطمینان شبکه توزیع برق در محدوده‌های فرهنگی و گردشگری، اعلام کرد که تنها طی سال 1400 بالغ بر 15 میلیارد ریال فقط برای بافت فرهنگی حافظیه، هزینه شده است.

مهندس ذنوبی با تبریک سال جدید و با تاکید بر لزوم همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار “تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین” گفت: خوشبختانه اکنون همدلی، همراهی و تعامل مطلوبی بین توزیع برق شیراز و همه دستگاه‌های خدمات رسان خصوصا شهرداری در این کلانشهر وجود دارد.

او با اشاره به اینکه، یکی از اهداف مهم شرکت توزیع برق شیراز، ارتقاء قابلیت اطمینان شبکه توزیع به ویژه در محدوده‌های شاخص نظیر بافت‌های فرهنگی و گردشگری، در این کلانشهر، بوده است، گفت: طی سال‌های گذشته به‌ویژه سال ۱۴۰۰، طرح‌های متعددی در راستای تحقق این هدف، اجرایی شده است

ذنوبی گفت: با هدف افزایش قابلیت جذب گردشگر و برگزاری مراسم‌هایی که با حضور و استقبال فراوان شهروندان و گردشگران مواجه است، همه ساله در مناسبت‌هایی نظیر نوروز، اقدامات شاخصی در اطراف محوطه‌هایی نظیر ارگ کریمخانی، حافظیه، سعدیه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و … اجرایی شده است.

او اضافه کرد: این اقدامات به ویژه برای ارائه مطلوب‌تر خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی و شهروندان شیرازی، در ایام تحویل سال و تعطیلات نوروز، به شکل گسترده در محدوده آرامگاه حافظیه که محل برگزاری مراسم تحویل سال بود، اجرایی شد.

ذنوبی خاطرنشان کرد: بهسازی کامل و تعویض کلیدهای فشار متوسط در پست برق جنب آرامگاه حافظیه، احداث خط فشار متوسط رینگ با هدف افزایش قابلیت اطمینان در منطقه بلوار و چهارراه حافظیه، تامین برق آرامگاه از دو خط فشار ضعیف به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان و بازیابی شبکه در کوتاهترین زمان ممکن و تامین روشنایی استاندارد در بلوارهای منتهی به آرامگاه حافظ، بخشی از اقدامات اجرایی شده بوده است.

مدیر برق منطقه یک شیراز همچنین به اقدامات اجرایی شده در محدوده دروازه قرآن اشاره و خاطرنشان کرد: احیای روشنایی بلوار امام رضا(ع) که به دلیل سرقت‌های مکرر کابل‌های زمینی روشنایی، مدت‌ها خاموش بود، یکی از اقدامات مهم توزیع برق شیراز بوده است.

او خاطرنشان کرد: تعمیر و ترمیم روشنایی محور بلوار امام رضا(ع) به عنوان یکی از مهمترین محورهای ورودی به شهر شیراز، با تاکید مدیرعامل شرکت توزیع برق و با هدف ارتقاء خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران اجرایی شد.

ذنوبی ضمن اشاره به تامین برق موقت و فوری برای کمپ نوروزی زیباشهر متعلق به شهرداری شیراز و ترمیم پایه‌های روشنایی اطراف میدان طاووس در ورودی شیراز، گفت: این اقدامات، در یک محدوده زمانی کوتاه و علیرغم همه دشواری‌های موجود، با تاکید مدیریت عامل توزیع برق شیراز با هدف ارتقا کیفیت خدمات اجرایی شد.

مدیر برق منطقه یک شیراز با بیان اینکه روشنایی کامل مسیر پیاده راه محوطه گردشگری خواجوی کرمانی در ورودی دروازه قرآن شیراز یکی دیگر از اقدامات این منطقه بوده است، گفت: این اقدامات با توجه به پیش بینی ورود گردشگران نوروزی بعد از دو سال محدودیت کرونایی، در یک محدوده زمانی کوتاه، با به کارگیری تمام ظرفیت‌های توزیع برق شیراز اجرایی شده است.

مدیر امور یک توزیع برق شیراز با بیان اینکه شرکت توزیع برق شیراز همواره در ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، همراهی خود را با دستگاه‌های اجرایی مختلف در عمل اثبات کرده است، گفت: در ایام نوروز اکیپ‌های اتفاقات و تعمیرات با تجهیزات و امکانات کامل در خدمت مردم و گردشکران نوروزی شیراز هستند.

مدیر برق منطقه یک شیراز خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری مراسم سال تحویل و با هدف اطمینان بیشتراز تامین برق مطمئن و پایدار در محوطه‌های فرهنگی و باستانی، نظیر محوطه حافظیه، علاوه بر گروه‌های اتفاقات و تعمیرات موجود یک گروه اتفاقات اختصاصی ویژه مراسم تحویل سال در منطقه یک پیش‌بینی و فعال شده بود.