با خانواده شهید علی قلعه وند دیدار شد

با حضور معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مشاور امورفرهنگی و تبلیغات اسلامی از خانواده شهید "علی قلعه وند " دیدار به عمل آمد.

به گزارش برقاب : با خانواده شهید علی قلعه وند دیدار شد . به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “راما حبیبی” معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی به همراه “علیرضا سنجری نیا” مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و “وحید بیات” مشاور امور فرهنگی و تبلیغات اسلامی شرکت با حضور در منزل خانواده این شهید معظم ضمن دیدار با خانواده شهید علی قلعه وند از مقام شامخ وی تجلیل کردند.

گفتنی است، شهید قلعه وند در آبان ماه سال ۱۳۴۲ در محله­ ی یاغچی آباد در خانواده ­ای مذهبی به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳۶۴.۱۱.۲۳ در سازمان آب استخدام شد.

شهید علی قلعه وند با برادر کوچکترش اسماعیل به همراه پدر به منطقه اعزام شدند. در عملیات فتح­ المبین سال ۱۳۶۱ اسماعیل به شهادت رسید. شهید علی قلعه وند درمنطقه بود که خبر شهادت برادرش را شنید. در عملیات فتح المبین با پیش­روی ارتش بعث عراق شهدا دست دشمن مانده بودند و او در منطقه ماند تا اینکه ۱۳ فروردین ۱۳۶۱ پیکر برادرش اسماعیل را تحویل گرفت. در آذر ماه سال ۱۳۶۵­ با سپاه محمدرسول الله به منطقه اعزام شد که در آن زمان دخترش فاطمه ۱۳ ماهه و همسرش ۲۲ ساله بودند. شهید مذکور در ۵ بهمن ۱۳۶۵ در منطقه­ ی عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.