مهندس سلیمانی در دیدار با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کرمان:

بانوان در بهینه سازی مصرف آب و برق نقش کلیدی دارند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان : زنان می توانند نقطه شروع اصلاح مصرف انرژی باشند و با طرح الگوی مناسب برای مصارف خانگی، الگویی فراگیر را در جامعه مطرح کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس سلیمانی در دیدار با خانم طباطبایی مدیرکل جدید اموربانوان و خانواده استانداری ضمن تبریک انتصاب وی بر نقش کلیدی بانوان در بهینه سازی مصرف آب و برق تاکید کرد و گفت: به دلیل اینکه بخش عمده وظیفه تربیت و آموزش در خانواده برعهده بانوان است، در این میان باید بانوان بیشتر دیده شوند و برای آنها برنامه ریزی انجام شود. چرا که زنان می توانند نقطه شروع اصلاح مصرف انرژی بوده و با طرح الگوی مناسب برای مصارف خانگی، الگویی فراگیر را در جامعه مطرح کنند.

محمد سلیمانی با اشاره به سیاست های ابلاغی برنامه هفتم از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکیدبر افزایش نرخ باروری و حمایت همه جانبه از خانواده و نیز فرزنداوری اظهار داشت: این شرکت به منظور کمک و ترغیب همکاران به تحکیم بنیان خانواده به مادران شاغل که صاحب فرزند میشوند مرخصی ۹ ماهه زایمان موافقت مینماید و همچنین ،معرفی به بانک جهت دریافت وام و نیز تخصیص اضافه کار تشویقی از اقدامات اقتصادی این شرکت در این زمینه ها میباشد.
وی همچنین بر استفاده از توان و ظرفیت بانوان در پست های معاونت و مدیریت شرکت تاکیدداشت و گفت: اخیرا یکی از بانوان همکار به عنوان معاون این شرکت منصوب شده است.
خانم عصمت میرزایی مشاور امور بانوان در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد ،از عقد تفاهم نامه با مرکز روانشناسی و مشاوره آرامش و عقد قرارداد با مراکز روانشناسی و مشاوره اردیبهشت و دامون و معرفی همکاران و خانواده ها در خصوص مشاوره های خانوادگی از جمله مشاوره های قبل از ازدواج ، تعلیم و تربیت و فرزندان و مهارت های زندگی خبر دادو گفت: این شرکت همچنین برای استفاده از بیمه تکمیلی درمان در حوزه درمان ناباروری گام های موثری برداشته است که همکاران می توانند از این تسهیلات فراهم شده استفاده نمایند.

خانم دکتر طباطبایی مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری نیز دراین دیدار با تقدیراز عملکرد شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در راستان استفاده از ظرفیت بانوان در مشاغل اجرایی و پشتیبانی و همچنین تسهیل در فعالیت های کاری روزانه برای بانوان همکار بر استفاده از بانوان متخصص ، متعهد و با تقوا در سازمان ها تاکید کرد.

وی گفت: فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در زمینه بانوان باید برای سایر سازمان ها الگو شود.
وی اضطراب و تشویش را دو عامل مهم در افزایش عدم دقت در انجام کارها دانست و عنوان کرد: آرامش بانوان در نهایت به آرامش خانواده و آقایان در محیط کار کمک میکند. لذا شایسته است که مدیران سازمان ها یک محیط کار مناسب با فراهم ساختن تسهیلات کافی برای بانوان در محیط اداری را پیاده سازی کنند.