بانوان خراسان شمالی در جایگاه‌های رهبری آب و فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: توسعه و تعالی باید با اتکا به منابع انسانی پیش برود؛ در همین راستا استفاده از ظرفیت های بانوان یک وظیفه است.

بانوان خراسان شمالی در جایگاه‌های رهبری آب و فاضلاب

به گزارش پایگاه خبری برقآب، در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، اتکا به نیروی انسانی و علی‌الخصوص ظرفیت‌های زنان، اساس توسعه و تعالی تلقی می‌شود. مدیرعامل، رضا نعیمی، تاکید کرده است که شایسته‌سالاری، معیار اصلی در انتخاب افراد برای پست‌های مدیریتی است. بر این اساس، به طبیعت، حضور بانوان در این موقعیت‌ها بیشتر شده و این روند، نشان‌دهنده پیشرفت در تحقق برابری جنسیتی در سطوح مدیریتی است.

نعیمی، استفاده حداکثری از توان بالقوه و استعدادهای بانوان را یک اصل مهم دانسته و بیان می‌کند که نقش زنان در پیشبرد اهداف سازمان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. با حضور فعال بیش از ۳۰ زن در بخش‌های مختلف، سرمایه انسانی گره‌خورده با توانمندی‌های زنان، بخش مهمی از توان شرکت را تشکیل داده است. از این میان، ۱۳ نفر در نقش‌های مدیریتی، به‌صورت فعال در حال خدمت هستند.

این گام بزرگ از جانب شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی نمونه‌ای از تغییر پارادایم، نه فقط در حوزه خدمات عمومی، بلکه در تمام شاخص‌های رشد و توسعه منطقه‌ای است. در این دوره تحول، زنان به‌عنوان نیروهایی موثر و کلیدی به رسمیت شناخته شده‌اند که مسیر رو به رشدی را برای عملکرد پایدار و اثربخش سازمانی هموار می‌کنند.