بازدید بسیجیان پایگاه شهید عباسپور برق منطقه ای سمنان از حسینیه شهدای مدافع حرم

بسیجیان پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در حسینیه شهدای مدافع حرم سمنان از فعالیت های خیریه این حسینیه بازدید نمودند. در این بازدید محمدحسین دانشگر یکی از مسئولین این حسینیه با گزارشی از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی این حسینیه گفت : از فعالیت های اولیه این حسینیه ، موکب […]

بسیجیان پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در حسینیه شهدای مدافع حرم سمنان از فعالیت های خیریه این حسینیه بازدید نمودند.

در این بازدید محمدحسین دانشگر یکی از مسئولین این حسینیه با گزارشی از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی این حسینیه گفت : از فعالیت های اولیه این حسینیه ، موکب لبیک یا حسین (ع) می باشد که سالیان متمادی است درایام اربعین در شهر نجف به ارائه خدمت به زائران اربعین می پردازد .

وی بکارگیری زنان بی سرپرست و با درآمد پائین جهت تولید ماسک و وسایل پارچه ای آشپزخانه ، تهیه غذای گرم جهت نیازمندان در دوران کرونا ، شناسایی خانواده های کم درآمد و اهداء کمک های غیر نقدی به آنان و … را از دیگر فعالیت های این حسینیه برشمرد. در پایان بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان، کمک های نقدی خود را جهت فعالیت های خیریه این حسینیه اهداء نمودند.