توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان

بازدید از واحدهای مشترکین و مهندسی شهرستان دهلران

بازدید و پیگیری دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از واحد‌های مشترکین،مهندسی، بهره برداری ومالی اداره برق شهرستان دهلران و جلسه بامجموعه همکاران این اداره وتشریح اهداف وافق های پیش روی این شرکت.

به گزارش برقآب، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، مقامات شهرستان دهلران را بازدید کرد. در این بازدید، مدیرعامل به واحد‌های مشترکین، مهندسی، بهره برداری و مالی اداره برق شهرستان دهلران پیگیری کرد و از عملکرد و فعالیت های این واحدها آگاهی یافت. مدیرعامل همچنین در جلسه با مجموعه همکاران این اداره بوده و اهداف و افق های پیش روی شرکت را تشریح کرده است.

در ادامه سفر خود، دکتر ناصری از موکب مرکزی اربعین شهرستان دهلران، موکب سه راهی فرخ اباد و موکب سه راهی موسیان بازدید کرد. او همچنین از طرح های در دست اقدام و انجام گرفته در این حوزه نیز مطلع شد. بازدید دکتر ناصری از این موکب ها و طرح ها نشان از توجه و تلاش شرکت توزیع نیروی برق برای ارائه خدمات بهینه به جامعه و رفاه حاکمیت محلی دارد.

دکتر ناصری در این سفر خود، همچنین از زحمات پرسنل مدیریت توزیع برق دهلران تقدیر و تشکر نمود. او به واسطه همکاری گذر از پیک تابستان و برق رسانی به موکب های اربعین، نه تنها زحمات این پرسنل را ستود، بلکه از تلاش های آنان در ارائه خدمات به جامعه تقدیر کرد.

دکتر ناصری با انجام این سفر و بازدید ها، نشان داده است که شرکت توزیع نیروی برق استان به دنبال بهبود عملکرد و ارائه خدمات بهینه است. او با ارائه اهداف و افق های پیش روی شرکت و بازدید از طرح ها در دست اقدام، تاکیدی برای ادامه تلاش و پیشرفت دارد. با تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل و با انجام بازدید های میدانی، او نشان داده است که مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان تلاش می کند تا رضایت مشتریان و جامعه را به عنوان یک هدف اصلی برآورده کند.