بازدید سردار جلالی از مرکز دیسپاچینگ آب چشمه روزیه سمنان

در این بازدید طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و طحان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان ایشان را همراهی نمودند

روابط عمومی آبفای استان سمنان در گزارش خیر مقدم، نقش مهمی در تامین و توزیع آب شرب در استان سمنان ایفا می‌کند. این مقاله به تشکر و تقدیر از زحمات همکاران در مرکز دیسپاچینگ آب چشمه روزیه سمنان و خدمت رسانی به مردم این منطقه می‌پردازد. تلاش‌ها و همکاری با سازمان‌های دیگر در مدیریت مصرف آب و اطلاع رسانی به موقع، موجب برقراری آب پایدار در سمنان شده است.

در ادامه گفت با توجه به منطقه کویری و گرمسیری بودن استان و کسری آب شرب شرکت با تمام تلاش و با همکاری سازمان های دیگر و مدیریت مصرف و اطلاع رسانی به موقع در برقراری آب پایدار تاکنون موفق عمل نموده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از مرکز دیسپاچینگ آب چشمه روزیه سمنان، بر ضرورت ایجاد زیرساخت برق اضطراری در تاسیسات آب و بکارگیری تجهیزات و بکارگیری اسکاداهای بومی در زیرساختها تاکید کرد.

دیسپاچینگ چیست:

دیسپاچینگ در واقع یک مرکز مدیریتی شامل تعدادی از قوانین با اولویت های مختلف است؛ اما به طور معمول این قوانین و اولویت ها بر اساس صلاحدید و نظر اپراتورها جهت اجرای کارآمد تجهیزات کلیدی و متعادل کردن اولویت ها در شرایط مختلف برنامه ریزی می شوند.

از این سیستم برای مدیریت و دستیابی به اقتصادی ترین برنامه در یک نیروگاه استفاده می شود.

دیسپاچینگ در نیروگاه های بزرگ و شبکه های قدرتی مانند نیروگاه های برق مورد استفاده قرار می گیرد و کنترل تمامی بخش ها را در این نیروگاه ها اعم از تولید، انتقال و توزیع را بر عهده دارد.

 

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد حضور یافت.