ایمن سازی اجزای غیرسازه ای صنعت برق شاهرود

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از انجام اقدامات پیشگیرانه و آمادگی ورود به زمستان سال جاری در راستای ایمن سازی و مقاوم سازی 1399 اجزای غیرسازه ای تحت پوشش مدیریت توزیع شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان؛ جمال فرخ زاده گفت: با عنایت به دستورالعمل ابلاغی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایمن سازی اجزای غیرسازه ای صنعت برق شاهرود مراکز حساس درمانی، صنعتی، خدماتی، مدیریتی و … به انجام رسیده است.

وی افزود: تعویض ۱۰۸ اصله پایه فرسوده شبکه توزیع برق شهرستان در قالب طرح بهارستان، آچارکشی ۷۸۷ مورد از تجهیزات و تاسیسات شبکه توزیع برق در سطح شهرستان به روش خط گرم و بدون قطع برق مشترکان منطقه از مهمترین اقدامات انجام شده عملی در راستای دستورالعمل ابلاغی بوده است.

مدیر برق شاهرود خاطرنشان کرد: شاخه زنی و هرس درختان اطراف ۲۶۷ اصله از پایه های برق با هدف پیشگیری از بروز اتصالی های ناخواسته در زمان طوفان، قالب گیری ۱۶ اصله پایه بتونی با هدف ترمیم آسیب های وارد شده به شبکه توزیع، سرویس و آچارکشی ۱۹۹ دستگاه ایستگاه هوائی برق و ۲۲ مورد پست زمینی و اتصالات مربوط به سرکابل هوایی از دیگر اقدامات تکمیلی انجام شده پرسنل مدیریت توزیع برق شهرستان شاهرود با هدف کاهش خطرات و خاموشی ها بوده است.

فرخ زاده ابراز امیدواری کرد با انجام اقدامات اصلاحی گفته شده در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال کمترین میزان حادثه و خاموشی به مشترکین اعمال شود.