اپراتورهای بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس تقدیر شدند

تعدادی از اپراتورهاي بهره برداري در سال 1402که با هوشياري و دقت عمل در هنگام بازديد از تجهيزات با مشاهده و تشخيص درست، احتمال وقوع حادثه را کاهش دادند با حضور دکتر فرشاد فرامرزی معاون بهره برداری شرکت مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش برقآب، در سال ۱۴۰۲، تعدادی از اپراتورهای بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس به خاطر هوشیاری و دقت عمل خود در هنگام بازدید از تجهیزات و تشخیص درست وقوع حادثه، تشویق و تقدیر شدند. در مراسم تقدیر، دکتر فرشاد فرامرزی، معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس، به اهمیت کار این اپراتورها اشاره کرد و تأکید کرد که ایستگاههای برق نقش موثری در تثبیت شرایط پایدار برق دارند و پایداری شبکه برق و تأمین و انتقال برق به زحمات این عزیزان وابسته است. او همچنین افزود که فعالیت این اپراتورها در شرایط سخت و خارج از شهرها انجام می شود و آنها در ایستگاههای انتقال برق خدمت می کنند و در شرایط سخت، به دور از خانه و خانواده، وظیفه خود را به مردم انجام می دهند.

در همین مراسم، مهندس حقیقت، مدیر امور انتقال نیروی شرق و جنوب نیز درباره اپراتورهای ایستگاههای برق صحبت کرد و تقدیر خود را از آنها به خاطر گزارش به موقع از وقوع حادثه و جلوگیری از خسارت های مالی و جانی بیان کرد.

در این مراسم تقدیر، اپراتورهای برتر از ایستگاه برق دهنو شامل علیرضا کوثر و محمد مهدی امیدی، از ایستگاه نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم وحید امیدی، از ایستگاه امیرکبیر حسین بهنیا و امیر حسنی زاده، از ایستگاه شهدا حامد رزمجویی و از ایستگاه داریون هادی رامجردی بودند. این اپراتورها نقش مهمی در تثبیت شرایط تولید و انتقال برق دارند و با زحمات خود، خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می دهند.