اولین نشست کارگروه آگاهی بخشی و مستندسازی جهادآبرسانی کرمانشاه

اولین جلسه کارگروه آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و مستندسازی جهاد آبرسانی استان کرمانشاه با حضور مشاور مرکز جهاد آبرسانی (به صورت ویدئو کنفراس)، مدیر طرح و برنامه صدا و سیما، مسئول فرهنگی سپاه نبی اکرم(ص) در استان، مسئول فرهنگی قرارگاه منطقه ای سازندگی نجف اشرف در استان، مهندسین ناظر و کنترل پروژه از شرکت مشاوره "گاماسیاب "، مجری طرح جهاد آبرسانی در شرکت آبفا استان و مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت (به صورت حضوری)، در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

 به گزارش برقاب : برگزاری اولین نشست کارگروه آگاهی بخشی و مستندسازی جهاد آبرسانی استان کرمانشاه . در ابتدای این جلسه علی جزء خراسانی مشاور مرکز جهاد آبرسانی، ضمن تشریح اهداف و تبیین وظایف و انتظارات مورد نظر از اعضای کارگروه، گفت: این کارگروه در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی فعالیت ها و خدمات انجام شده به مردم در قالب تولید و پخش اخبار و مستندسازی، تشکیل شده و امید است با همفکری اعضای کارگروه در جهت تبیین دستاوردهای دولت ایران، اقدامات موثری صورت پذیرد.

وی افزود: در کل کشور اقدامات بسیار ارزنده ای در این رابطه انجام شده و در حال حاضر هم نمایشگاه سیار جهاد آبرسانی به منظور تبیین و تشریح اقدامات صورت گرفته در همه استان ها، در ساختمان وزارت نیرو برپا شده است.

محمدرضا محمدی مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در سطح استان و پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه ها اظهار کرد: در صورتیکه اعتبارات مورد نیاز تزریق شود تمامی پروژه ها (به غیر از ۲ پروژه نرژی چقابور دالاهو و نروی شهرستان پاوه) تا قبل از تنش آبی سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین از زحمات استاندار خدوم و مدیرعامل جهادی شرکت آبفا استان به خاطر پیگیری و شروع فاز دوم جهاد آبرسانی تشکر کرد.

در ادامه علی شلانی مدیر طرح و برنامه صدا و سیما مرکز کرمانشاه گفت: صدا و سیما مرکز کرمانشاه نیز برای تبیین جهاد آبرسانی و امید بخشی به مناطق محروم استان آمادگی همکاری لازم را دارد.

رؤسای فرهنگی بسیج و سپاه نیز وجود پتانسیل لازم جهت کمک در ارائه دستاورد های انجام شده، در حوزه کاری خود را یادآور شدند.

کامبیز مرادیان مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان و دبیر کارگروه استانی آگاهی بخشی جهاد آبرسانی در پایان خاطر نشان کرد: به فراخور اهمیت طرح های جهاد آبرسانی، اطلاع رسانی این حوزه نیز باید به روز بوده و برای انعکاس هر چه بهتر این طرح ها از روش های جدید و ابتکاری استفاده شود.

لازم به ذکر است؛ این جلسه با ۱۱ مصوبه جهت اجرا، پایان یافت.