اولین شبکه روشنایی معابر چهار سطحی در کشور

ویژگی های پروژه احداث شبکه روشنایی تقاطع چند سطحی آزادگان در شهر مشهد تشریح شد. مهندس سیدی مدیر دفتر کنترل پروژه توزیع برق مشهد در رابطه با نقش و جایگاه و همچنین ویژگی های این پروژه بزرگ در مشهد گفت: تأمین روشنایی ۴ محور بلوار آیت ا… هاشمی رفسنجانی، بلوار امام علی (ع) به بلوار […]

ویژگی های پروژه احداث شبکه روشنایی تقاطع چند سطحی آزادگان در شهر مشهد تشریح شد.

مهندس سیدی مدیر دفتر کنترل پروژه توزیع برق مشهد در رابطه با نقش و جایگاه و همچنین ویژگی های این پروژه بزرگ در مشهد گفت: تأمین روشنایی ۴ محور بلوار آیت ا… هاشمی رفسنجانی، بلوار امام علی (ع) به بلوار مهدیه، دو چپ گرد بلوار امام علی (ع) به سمت وکیل آباد و بلوار مهدیه به سمت بلوار آیت ا… هاشمی رفسنجانی از جمله اهداف احداث این پروژه بوده است.
وی تاریخ شروع پروژه را ۱۶/۱۲/۹۹ و پایان آنرا در ۲/۳/۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: این پروژه نخستین طراحی شبکه روشنایی ۴ سطحی در کشور می باشد که طراحی و ساخت منحصر به فرد تجهیزات روشنایی معابر آن منطبق با مبلمان شهری بوده است.
وی گفت: در هنگام اجرای عملیات، خدمت رسانی به مناطق و تأمین روشنایی موقت معابر تداوم یافته ضمن اینکه به دنبال تغییرات مکرر طرح توسط کارفرما، همواره مدیریت به هنگام پروژه در راستای انطباق با تغییرات اعمال شد.
گفتنی است: این پروژه در نوع خود بسیار قابل توجه بوده و در طراحی و اجرای آن از آخرین روش ها و تجهیزات به روز استفاده شده است.