گامی بلند در جهت سهولت ارتباط با مشترکین آبفا در روستاها

امضای تفاهم‌نامه آبفای استان اصفهان با انجمن صنفی دفاتر ICT روستایی

تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با انجمن صنفی دفاتر ICT روستایی به منظور ارائه خدمات غیر حضوری شرکت در روستاها به امضا رسید.

با امضای این تفاهم نامه خدمات ۲۳ گانه آبفای استان اصفهان از ابتدای سال آینده در روستاها به صورت غیر حضوری و از طریق ۳۶۸  دفتر ICT روستایی ارائه می‌شود که گام دیگری در جهت سهولت ارتباط با مشترکین ساکن در روستاها محسوب می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای اصفهان در آیین امضای این تفاهم نامه، آن را برگ زرین دیگری در افتخارات شرکت دانست و اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه یکی از گلوگاه‌های خدمت رسانی در مناطق کم‌تر برخوردار رفع می شود.

سید محسن صالح با اشاره به این که یکی از درگاه‌های خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دفاتر پیشخوان دولت هستند افزود: افرادی که در شهرها از طریق مراجعه به درگاه‌ میز خدمت الکترونیک، خدمات شرکت را دریافت می کنند آمار کمتری نسبت به افرادی که از سایر درگاه ها این خدمات را دریافت می کردند دارند، اما پیش بینی می شود در روستاها، با راه اندازی دفاتر ICT افراد بیشتری به این دفاتر مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: تمام خدمات آبفای استان اصفهان به صورت غیر حضوری، یکپارچه و در طول ساعات شبانه‌روز از طریق سامانه تلفنی ۱۵۲۲ ، پرتال و برنامه کاربردی همراه آبفا ارائه می‌شود.

صالح خاطرنشان کرد: روزانه بین ۴ تا ۷ هزار تماس با مرکز ۱۵۲۲ برقرار می شود که نزدیک به ۵ هزار از این تماس ها به صورت هوشمند پاسخ داده می شود.

رئیس انجمن صنفی دفاتر ICT روستایی نیز در این نشست با اشاره به این که هدف از ایجاد این دفاتر از سال۱۳۸۸ در کشور ارائه خدمات الکترونیک دولت، کاهش سفرها و رضایت‌مندی روستاییان بود، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان جزء نخستین شرکت‌هایی بود که به صورت دغدغه‌مند پای به این عرصه نهاد و این اقدام ستودنی است.

علی صالحی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی انجمن ICT روستایی ارائه خدمات مطلوب با گستردگی فراوان، رضایت‌مندی و سهولت دسترسی برای روستاییان است که با افزوده شدن ۲۳ خدمت آبفای استان اصفهان، خدمات غیر حضوری به صورت مطلوب‌تر به روستانشینان سراسر استان ارائه می‌شود.