مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

اقدامات خوبی طی ۲ سال گذشته در صنعت برق انجام شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی 2 سال گذشته اقدامات خوبی در صنعت برق اتفاق افتاده و اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی ۲ سال گذشته اقدامات خوبی در صنعت برق اتفاق افتاده و اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش برقاب به نقل از  روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی در دیدار با یونس فاتح سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز اظهار کرد: حضور نیروهای انقلابی و جهادی در راس مدیریت فرمانداری موهبتی برای تبریز تلقی می‌شود و امیدواریم در تحقق اهداف مدیریتی موفق باشید.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق تبریز دارای یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های برق کشور بوده و به لحاظ جایگاه این شهرستان به‌عنوان مرکز استان و وجود شهرک‌های صنعتی مهم تحت پوشش، این شرکت دارای اهمیت است، افزود: هم اکنون بیش از یک میلیون و ۹۲ هزار مشترک در ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق تبریز قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تأکید بر اینکه در حال حاضر در بخش توزیع نیروی برق مشکلی نداریم، ادامه داد: طی ۲ سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه صنعت برق انجام شده و طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با شرکت به‌صورت جدی پیگیری می‌شود، یکی از این پروژه‌ها طرح توسعه نیروگاه حرارتی تبریز است که در صورت تأمین اعتبارات احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت برق گفت: این شرکت آماده همکاری با سرمایه‌گذاران به‌منظور کمک به رشد تولید بوده و از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می کند.

در ادامه یونس فاتح سرپرست فرمانداری تبریز، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، خاطرنشان کرد: بحث توسعه نیروگاه حرارتی تبریز یکی از مطالبات مردم بوده و به‌منظور پیگیری موضوع، فرمانداری تبریز آماده همکاری‌های لازم است.