افزوده شدن ۲۶ لیتر در ثانیه بر توان تامین منابع آب شرب تنکابن

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از بهسازی، تجهیز و تعویض منصوبات دو حلقه چاه در تنکابن خبر داد و گفت:با این اقدام ۲۶ لیتر در ثانیه بر توان تامین منابع آبی مشترکین این شهر افزوده شد.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، بهزاد برارزاده با اشاره به آمادگی کارکنان و تجهیزات این شرکت در تامین آب شرب مشترکین به ویژه در ایام تعطیل و گرم سال گفت:تدابیر لازم برای افزایش میزان تولید آب اندیشیده شد.
او،بهسازی منابع تامین،اصلاح و توسعه خطوط و شبکه توزیع،حفر و تجهیز چاه، احداث ایستگاه های پمپاژ، دبی سنجی از منابع آبی، رفع گرفتگی شبکه های آبرسانی را بخشی از این تدابیر دانست وافزود:مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند راشناسایی و اقدامات لازم درحال انجام است.
مدیرعامل آبفامازندران بابیان اینکه تاسیسات و زیرساختهای آبی برای جمعیت دائم پیش بینی شد،ادامه داد: در بیشترمواقع طی ایام تعطیل در مناطق غرب استان شاهد ورود مسافر واقامت افراد غیر بومی درروستاها هستیم که منجر به افت فشار آب می شوند.
برارزاده در بخش دیگری ازسخنانش به افزوده شدن ۲۶ لیتر بر ثانیه بر توان تامین منابع آبی در تنکابن باهدف گذر از تنش آبی و ایام پیک مصرف همزمان باورود مسافر و گردشگر اشاره کرد و گفت: با اجرای عملیات بهسازی، تجهیز و تعویض منصوبات یک حلقه چاه در مناطق لشتو ۱۲ لیتر بر ثانیه و یک حلقه چاه در شیروان محله ۱۴ لیتر بر ثانیه بر میزان آبدهی منابع افزوده شد.
او اعتبار صرف شده برای این اقدام را ۱۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: با اتمام عملیات بهسازی این دو حلقه چاه، مشکل کمبود آب شرب هفت هزار نفر برطرف شد.