افزایش ۲۱ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز در فروردین ماه

بر اساس آمار موجود میزان تولید برق نیروگاه رامین اهواز در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش یافت.

افزایش ۲۱ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز در فروردین ماه

به گزارش برقاب، با همت و تلاش کارکنان نیروگاه رامین در فروردین ماه سال جاری  بیش از ۵۰۰ هزار مگاوات ساعت برق در این نیروگاه تولید شده و افزایش ۲۱ درصدی داشته است.
محسن حافظی مدیر عامل نیروگاه رامین در این باره گفت: با اقدامات تعمیراتی متخصصین نیروگاه رامین که در جهت رفع چالش های تولید در بخشهای مختلف انجام شده است توانستیم در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ میزان ۵۴۴ هزار و ۷۰۵ مگاوات ساعت برق تولید کنیم که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۱.۹۸ درصدی  را داشته ایم.
وی همچنین از افزایش ۴۶ مگاواتی متوسط تولید لحظه ای در این نیروگاه خبر داد و افزود: در حال حاضر واحد دوم این نیروگاه تحت تعمیرات اساسی دوره ای می باشد و کارکنان بخشهای فنی بصورت  شبانه روزی در تلاشند تا هرچه سریعتر تعمیرات این واحد را به پایان رسانده و آنرا برای پیک برق تابستان امسال آماده نمایند.
​گفتنی است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور است و نقش برجسته ای را در ثبات و پایداری تولید برق جهت مراکز صنعتی و مردم ایفا می کند.